onsdag 11 januari 2012

I feel like the luckiest man alive

Nu när jag egentligen måste läsa i min franska roman, tänkte jag skjuta upp det lite till och istället visa födelsedagspresenter del 1!
Nåja, here we go;

Från "familj"; en fantastiskt fin mumingryta, en muminbakform
och en fin liten muminplåtburk att förvara diverse ting i, £30
Från morfar & Lena; två Harry Potter-filmer jag inte hade!

Från storebror + flickvän; en flaska margaritacocktails,
film - En Vampyrs Bekännelser
Från storasyster + pojkvän; en Where's Waldo-bok fast med
surikater, en film - The Darjeeling Limited (världens bästa!), £20


Fint va? Älskar mina fina saker! Och på lördag kommer mina fina flickor hit och äter middag och vi firar mig, och på måndag firar jag som vanligt med mor och far. Det är nästan som att det inte kan bli bättre!

Mamma köpte fina tulpaner som lyser upp vardagsrummet
så man nästan kan tro att det är vår!
Nu skall jag, tråkigt nog, fortsätta läsa i lilla franskromanen, usch fy och blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar