lördag 21 januari 2012

As smooth as a baby's bottom

Idag har jag fått ansiktsbehandling!
Fy för vad ont det gjorde (riiiiktig djuprengöring, med syra och allt) men fy i himmelen vad härligt det känns! Och så tittade hon tjejen i mitt ansikte och sade att jag är helt fri från akne! Inte det minsta kvar! Det är verkligen en lättnad, en sten har fallit från mina axlar. Gud vad jag har mått dåligt över det här.
Det har varit perioder när jag inte velat visa mig inför folk, det har varit perioder när jag inte har kunnat le utan att ansiktet har spruckit, och det har bara varit så himla himla jobbigt under alldeles för många år.
Så vill ni bli rena och mjuka i ansiktet skall ni gå till Hudinstitet där de är jätteduktiga. De finns i Limhamn och inne i Malmö.

Imorgon skall jag studera hela dagen, så det blir inge kul alls. Good day to y'all.

Ps. Hej sötis, jag saknar dig så hjärtat brister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar