torsdag 19 januari 2012

I aint never been so tired

Det har varit en dålig dag idag.
Så jag har mått illa de senaste dagarna. Haft spykänslor i magen som gjort att jag varit hungrig men har inte velat äta, men har kunnat äta utan att spy. Rörigt? Jo.
Så inatt vaknade jag och kräktes. Kände att jag kanske inte skulle gå till skolan, för sist jag kräkte var jag matförgiftad och kunde knappt röra mig på 20 timmar. Ville inte uppleva det så i skolan. Men icke. Jag har mått exakt likadant denna dagen som de andra dagarna denna veckan. Förutom att jag inte varit hungrig. Men jag har kunnat äta, bara att jag inte har velat. Annars så har jag bara varit så himla himla otroligt jättetrött idag, har inte orkat göra någonting. Jag har bara legat i soffan och tittat på tv/film. Otroligt kul dag, verkligen. Och jag har mått illa exakt heeeela dagen. Fy för alltså.
Och inte har jag några bilder heller. Bara en på en ryggsäck som jag just nu vill ha mer än mitt eget liv.

Ps. Så nu är jag hungrig. Första gången på 24 timmar, och klockan är halv elva på kvällen. Hur jobbigt blev inte det? Nej fy sjutton, jag orkar inte äta just nu. Det får vänta till frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar