söndag 15 januari 2012

Birthday part 2

Hi there.
Hade ju som sagt vännerna över på middag igårkväll, vi skulle fira att jag fyller år imorgon. Så jag lagade mat och gjorde efterrätt, och de åt med god aptit = alla nöjda och glada!
Jag fick finfina presenter av my besties, bla. en muminmugg, ett par jättefina örhängen, ett underbart plakat med bilder på mig och dem, ett biokort och min bästa skiva, Sgt Pepper's Lonely Heart's Club Band - The Beatles! Och av Nellies fina mamma fick jag en virkad liten necessär/börs/jättefinsak som är toppen! Kunde inte blivit en bättre kväll!
Så imorgon är det ju den riktiga födelsedagen och jag är ledig från skolan! Kommer bli uppvaktad av mor och far på morgonen och på kvällen skall vi äta god middag och bara mysa!
Ha en fortsatt fin söndagkväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar