måndag 22 augusti 2011

Back to real life once again.

Skolan började idag!
Var självklart inte supertaggad på detta, men det var ju kul att träffa alla igen, och eftersom jag inte skall läsa Matte C (thank god!) så är mitt schema ganska schysst! Och nörd som jag ju faktiskt är, så tycker jag det är löjligt roligt att köpa nya attiraljer till skolan, såsom kalender, pennor, sudd, block och sådär. Det känns som en liten nystart när man faktiskt köpt det.

Malmöfestivalen is in town. Ofcourse it is, den heter ju MALMÖfestivalen. Smart där. Är inte ett så jättestort fan av hela grejen, men det kan vara kul med vissa artister och så. Som Cricket and Whiny (finisflickor), Veronica Maggio och The Ark. Och det finns ju viss mat man vill ha. Belgiska våffloooor <3

Annars då? What's new? Inte mycket egentligen. Storebror och Cissi var hemma i Malmö över helgen och hälsade på. Mysigt!
Jag har shoppat alldeles för mycket nya fina höstkläder, så nu har jag inga pengar kvar. Lovely.

Spagetti och köttfärssås nu. Bye <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar