måndag 26 september 2011

Restart.

Efter kommentarer om mitt dåliga uppförande (Emma, känn dig träffad) så har jag nu tagit mig i kragen och skärpt till mig. Vi får se hur länge det håller denna gången, men man kan ju alltid försöka. Laddade ner Blogger-appen nu också, tänkte att det kan vara värt det när jag nästan aldrig har datorn igång ändå.
Sedan sist har det hänt så mycket tossigheter så det går inte ens att nämna, så istället berättar jag om nutiden och framtiden; Vi skriver novell i skolan. Vanligtvis gillar jag att skriva, men så fort man har en lärare som flåsar en i nacken så tappar det charmen en smula.
På onsdag har vi också ett prov i Engelska som jag febrilt försöker plugga till, men som alla de andra gånger då jag verkligen försöker låta de engelska glosorna sluka all min koncentration så hittar jag självklart roligare saker att göra. Varför inte skriva på en text som inte alls har med min novell att göra, en text som är helt irrelevant? Det låter visserligen som en bra idé, men vänner, jag kan lova er att det är det inte.
Nu skall jag krypa ner under täcket och skriva dagbok, sedan skall jag låta sömnen omfamna mig och föra mig in i drömmarnas värld.
Adieu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar