måndag 8 augusti 2011

Helgen som sådan.

Jomenvisst, helgen var bra.
Vi tog bilen till Göteborg igår. Farmor fyller 85 och det var till att fira med pompa och ståt. Finbuffé på Huvudrestauranten på Liseberg, och så lite karusellåkning på det. Jag själv, storebror och storkusinerna fattade mod och satte oss i den 90 m höga fritt fall-liknande Atmosfear. Jag måste medge att lite dödslängtan fanns när man åkte upp och såg Göteborg som en liten tändsticksask under en. Men magen kittlade och på nedvägen fanns det såpass mycket tid till att man kunde fylla och tömma lungorna på skrik två gånger.
Natten spenderade vi i storebror lägenhet, jag fick hedersplatsen och fick sova i soffan. Jo, fint skall det vara. Tog ett fåtal bilder under helgen, som nog dyker upp här under morgondagen.

Hade egentligen planer på att jag en gång för alla skulle städa färdigt på rummet imorgon, men halsen börjar bli infekterad och jag känner mig hängig, så vi får se hur det blir med det.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar