torsdag 4 augusti 2011

Ambitions in the deep end.

Ja, det gick ju bra, det här. Men vi vet väl alla att jag är inte den bästa på att ha en blogg.
Sommaren har gått och gått. Den är ännu inte över, men ganska snart. För mycket saker har hänt för att det skall rymmas i ett inlägg, men jag kan ju kanske visa ett par bilder från strapatserna. England, Båstad, bakning med Ebba, fiske, Nellie och kanin (<3) och en bra kväll med bra vänner!

Midsommarfika i Bath

Mitt rum hemma hos Penny i London

Rummet med finaste tapeten

Godaste efterrätten

Paj i Båstad

Gretas fina rum i Båstad

Muffinsbak hos Ebba

Första-gången-fiske

Nellie & Buffy <3

<3

<3

Godisglass hos Christine


Lite av vad den senaste tiden har haft att bjuda på. De senaste dagarna har jag städat och fixat på mitt rum, och ändå inte kommit så långt i processen. Skall försöka bli färdig snart, så jag kan visa bilder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar