onsdag 28 september 2011

Sleepyhead

Vi hade som sagt engelskprov idag. Det kändes som att det gick bra, förutom att jag höll på att somna. Jag vet inte riktigt vad det är som händer, men jag är så himla himla himla trött precis hela tiden. Så därför vågade inte jag cykla hem idag, istället promenerade jag bort till mammas kontor och satte mig där och skrev på min novell. Sedan kom pappa och hämtade oss!

När pappa var och handlade tidigare så köpte han en present till mig! Jag hade sagt (igårkväll om jag inte minns fel) att jag ville ha Pirates 4, så den köpte pappa som en överraskning till mig! Så himla snällt <3

Nu skall jag klä på mig något varmt för att bota min fryshet (ord?) och sedan skall jag sätta mig och skriva in novellen i datorn. Det känns som att novellen får bli prio 1 idag, eftersom den skall vara inne imorgon. Franskan får jag göra om jag hinner.
Hejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar