måndag 5 mars 2012

Monday not the 13th

Tog kvällspromenaden med Soya ikväll. Vi passar henne medan hennes familj är i USAt! Anyways, jag är inte den som gillar kvällspromenader, och inte Soya heller. Efter tio meter stannar hon och blänger på mig. "Åhnej" tänker jag och vi går vidare. Efter ytterligare tjugo meter vänder hon. Nänänänä, det är inte okej. Så småningom märker hon att vi är påväg hemåt. Då går det framåt, och så snabbt in i någons obelyst rabatt och bajsa. Så hittar ju inte jag det så kan jag inte plocka upp. Bra där.
Sedan börjar vi springa, för vid lekparken är där inga lampor. Läskigt, tycker jag. Och inte förrän språngmarschen är slut kommer jag ihåg att jag har astma. Så där går jag och flåsar i den mörka lekplatsen, och skrämde säkert livet ur en massa småungar i husen intill. Jodå!

Annars då? Inte något kul just nu. Förra veckan var helt olidlig när det gällde skolan. Jag ville bara krypa ner under täcket och ligga där hela veckan. Men på någon vänster tog jag mig igenom det.
På lördagen hade Jossie fest. Kul!!
Imorgon skall jag hänga med Nellie när jag egentligen borde plugga till ett prov och en redovisning. Men äh. Det är engelska = lätt, och franska = not supposed to be lätt. Det blir nog bra!

Nu skall vi nanna kudden, bonsoir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar