lördag 4 februari 2012

Tjolahej tjolahå

Jag var hemma från skolan i tre dagar = sjukt uttråkad och sällskapssjuk tjej..
Så i torsdags gick jag till doktorn, för mitt öga var ju helt svullet och gjorde massa ont. Det var en vagel :/ Nu har jag ögondroppar som måste droppas 3-5 gånger om dagen. Jag hatar ögondroppar..

Idag var jag och mamma och pappa i Danmark, mamma och pappa ville till Bilka, och jag som gör allt jag kan för att skjuta upp pluggandet hängde förstås med. Jag hittade något helt underbart. Ett par äkta (!!) Dr. Marten's för 149 DKK! Hur sjukt?! De är bruna och fina och gör jätteont på mina fötter <3















Ikväll skall vi äta tacos och titta på Lejonkungen. Hur mysigt som helst. Men först, senaste avsnittet av Vampire Diaries, booyah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar